Zdravá svačina facebook
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

↓ prohlédněte si náš sortiment ↓

OBJEDNAT

Zdravou svačinu dovážíme do základních a středních škol a firem z Plzně a nejbližšího okolí. Všechny výrobky připravujeme s láskou a pečlivostí v naší nové provozovně v ulici Politických vězňů v Plzni.  Na přípravu používáme vždy čerstvé suroviny převážně od regionálních dodavatelů. Pečivo odebíráme od tradičního pekařství v Plzni, Veleslavínově ulici.

Vytvořit údaje

Zažádat o možnost jiného místa pro doručení jídel

← zpět na výběr existujících míst

Prosím o vytvoření nového místa pro doručení jídel.

obchodními podmínkami

JAK OBJEDNAT?

1. Nejdříve si musíte vytvořit vlastní účet

 

Jak si vytvořím účet?

1. Jdu na webové stránky www.zdrava-svacina.cz Kliknu na záložku OBJEDNAT (v horní liště).

2. Kliknu na řádek REGISTRACE NOVÉHO UŽIVATELE (pod tlačítkem PŘIHLÁSIT).

3. Vyplním REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ a kliknu na tlačítko ULOŽIT.

4. Na uvedenou e-mailovou adresu přijde potvrzovací e-mail.

5. Kliknutím na odkaz v e-mailu potvrdím svou registraci.

6. Již se mohu přihlásit do svého účtu.

 

Jak přidat k účtu dalšího strávníka?

Pokud máte na škole více dětí, stačí založit pouze jeden účet a další dítě (děti) k němu přiřadit jako „nového strávníka“. Tím spravujete pouze jeden účet s libovolným počtem strávníků. Navíc dobíjíte pouze jeden kredit, ze kterého následně čerpají všichni. Totéž platí, i v případě, že vaše děti nevštěvují různé školy, ve kterých naše služba funguje. Jak na to?   

1. Přihlásím se do svého svačinového účtu.

2. Kliknu na SPRÁVA ÚČTU

3. Kliknu na PŘIDAT NOVÉHO STRÁVNÍKA

4. Do kolonek vyplním údaje nového strávníka, včetně místa doručení. Místo doručení svačiny nového strávníka může být i na jiné škole (pouze z výběru škol, ve kterých naše služba funguje). Potvrzení kliknutím na tlačítko VYTVOŘIT.

 

Jak se přihlásím do účtu?

1. Jdu na webové stránky www.zdrava-svacina.cz kliknu na záložku OBJEDNAT (v horní liště) 

2. Do polí uživatelské jméno a heslo zadám e-mailovou adresu a heslo uvedené při registraci.

 

Jak si dobiji kredit?

 

A: PLATBA ÚČETNÍM PŘEVODEM, VKLADEM NA ÚČET.

1. Přihlásím se do svého účtu.

2. Kliknu na STAV KREDITU A PLATBY (levý sloupec nabídky).

3. Zde je číslo mého variabilního symbolu, který je nutné uvádět při platbě, aby se automaticky propojila s mým účtem. 

4. Doporučená částka pro dobití kreditu je 400,- Kč (není povinná).

5. Libovolnou částku zašlu nebo vložím na bankovní účet u České spořitelny číslo: 3359003359/0800. Pozor nezapomenout uvést můj variabilní symbol.

6. Dobití kreditu může trvat až 3 pracovní dny. Je proto třeba dobíjet s předstihem.

 

B: PLATBA SLOŽENKOU

1. Přihlásím se do svého účtu.

2. Z nabídky v levém sloupci vyberu STAV KREDITU A PLATBY.

3. Zde je číslo mého variabilního symbolu, který je nutné uvést na složenku, aby se platba automaticky propojila s mým účtem.

4. Doporučená částka pro dobití kreditu je 400,- Kč (není povinná).

5. Zvolenou částku a pošlu ji na bankovní účet 3359003359/0800.

6. Dobití kreditu touto cestou může trvat až 5 pracovních dní. Je proto třeba dobíjet s předstihem.

Pozn.: V případě, že Vám na Vašem účtu zbyde kredit a budete chtít naše služby již dále nevyužívat, na Vaši žádost Vám peníze vrátíme.

 

Jak objednám svačinu?

1. Pokud mám dostatečný kredit, mohu objednávat svačiny.

2. Přihlásím se do svého účtu.

3. Z nabídky v levém sloupci vyberu OBJEDNAT JÍDLO.

4. Z kalendáře vyberu požadovaný den doručení svačiny.

5. V zobrazené nabídce svačin vyberu produkty, které chci objednat a ve výběru vpravo zadám počet kusů.

6. Svůj výběr mohu měnit do 13:00 předchozího pracovního dne.

7. Možnost objednání na další dny závisí na výši kreditu. 

 

Jak zruším objednanou svačinu?

1. Přihlásím se do svého svačinového účtu.

2. Z nabídky v levém sloupci vyberu OBJEDNAT.

3. Vyberu v kalendáři den, na který chci svačinu zrušit.

4. U produktů, které mám pro vybraný den objednané, opravím množství objednaných kusů na 0 (částka za zboží se ihned připočte zpět k vašemu kreditu).

5. Objednávku na následující den můžu zrušit nebo zadat nejpozději do 13:00 předchozího dne.

 

Jak probíhá předání svačiny?

Svačiny dovážíme na všechny školy vždy před velkou přestávkou. Na každé z partnerských škol je buď určená osoba, která svačiny žákům vydá nebo je svačina připravena k vyzvednutí ve školním bufetu. Každá svačina má na obalu nalepený štítek se jménem žáka. V případě objednání více kusů, jsou produkty vždy zabaleny do jednoho balíčku. Pokud si žák svačinu z nějakého důvodu nestihne vyzvednout, může tak učinit o následující přestávce.

 

 

 

 

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup svačin prostřednictvím objednávkového systému

1) Všeobecná ustanovení

Kupující při registraci potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami prodávajícího.

Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které vyplývají z občanského zákoníku a jsou pro obě strany závazné.

2) Objednávka

Kupující může objednávku učinit v rámci svého účtu, kde má dopředu zaplacenou zálohu na čerpání svačin.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v objednávce.

Podmínkou pro naplnění platnosti registrace je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v registračním formuláři.

Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží.

Objednávky jsou přijímány 7 dní v týdnu.

Je možné objednávat, stornovat a upravovat objednávku nejpozději do 10 hodin 55 minut 1 pracovního dne před dodáním svačiny.

V případě jakýchkoliv nesrovnalostí v objednávce Vás budeme neprodleně kontaktovat.

3) Doprava

Objednané zboží doručuje pracovník donášky na sjednané výdejní místo spolupracující organizace – tedy školy, či firmy - ve sjednaný čas.

4) Forma úhrady

Předpokladem pro objednání je uhrazení zálohy kupujícím za svačinky na bankovní účet prodávajícího.

Minimální doporučená částka činí 400,- Kč. Objednávat lze pouze s dostatečným kreditem k nákupu zboží.

Objednáním se kredit odečte, v případě včasného zrušení objednávky Vám částku opět přičteme.

Nevyčerpaný kredit Vám na Vaši žádost převedeme zpět na Váš účet.